Dün akşam saatlerinde eşimle şakalaşırken karnıma darbe aldım yoğun bir ağrı hissettim lavaboya gittim ama bir kanama yoktu biraz daha zaman geçti lavaboya tekrar gittim ve kan pıhtıları gördüm hemen özel hastanede acile gittik doktor ultrasonla bakınca bir sorun yok bebek sağlıklı görünüyor dedi kalbini dinledik hareketlerini izledik ağrı da yoktu progestan iğne yazdı ağrın ve kanaman olursa hemen gel bol bol dinlen iş yapma ayağa kalkma bir süre dedi bir de cinsel ilişki yasağı koydu iğneyi olup eve geçtim gece iğnenin yapıldığı yer çok fazla ağrımaya başladı normaldir diye üstünde durmadım şimdi de hafif hafif kasıklarım ağrıyor ne yapacağımı bilmiyorum bunlar normal mi kafamda kurup sürekli hastaneye gitmek istemiyorum çünkü çok strese giriyorum bebeği de olumsuz etkiliyor