Busranur1108- Babamın adı da Mustafa abimler de yeğenimin adını Mustafa Eymen koydular kulağa yumaşak hoş geliyo Mustafa Eymen ya da ben alıştığım için öyle olabilir birde biz Mustafa’yı kullanmıyoruz sadece Eymen babamın yanında Mustafa demek biraz şey kaçar diye 😂 bu ara da benimde kayınbabamın adı Yusuf bizde iki isim koyacağız mesela ben Yusuf’u kullandırtmıycam diğer ismini kullanıcaz 😂☺️