Neslihankarabal bugün doktora gittim ntsde sancım cıkıor ama hissetmiyorum 1.buçuk cnm acıklık var arkadaşım meryem ana otu ıslattı o acılınca nişanım gldi ni anda suyumun glmesini bkliorum agrılarım var inşşaallh yarına kadar acılmam olur iyice sizde hulabilirseniz fydssı oluo