Yesemmin Selam kızlar dün nışanım geldi diye başlık olusturmuştum bugün hala parca parca seklinde gelmeye devam ediyor aynı şekilde fakat bugünkilerde cok ağır bi koku var böyle bi durumla karsılasan var mıdır koku olmaması mı lazım