Ben gecen sene Kasım gibiydi gebe kalmadan önce bi tane çektirdim gercekten Rabb’im düşmanıma bile o ağrıyı vermesin ben hastaneye gideceğim gün o kadar kötü oldumki sabaha kadar hıçkıra hıçkıra nasıl ağlayıp evin içinde dolanıyordm çektkleri gibi rahatladm ve 2 tane daha çürümş onlarda çeklck suan 14.haftama girdim bende nasıl olcak bilmiyorum doktora gidip görüncem bende canm sende o şekil bekleme bi git görün doktora canm bide kuru karanfil yada karanfil yağını bi pamuğa döküp ağrıyan yerine bırakıp ısır bi müddet o şekil bekle ağrısını bi nebze hafifletiyor🙌🏻🌸