dugmeannesi Melisaa12 bende yerimi alayım . Dün nişan geldi gece boyunca sancı cekdim uyuyamadım. Bugün 2 cm açıklık olmuş . Sonrası nasıl ilerledi bana da yardımcı olursanız sevinirim
Rumeysilam Melisaa12 1 cm ile üç gün bekledim. 2 cm olduğunun gecesinede doğurmuştum. Yani biraz sizin elinizde. merdiven inip çıkma, çömelme, ananas hurma vs elinizden geleni yaparsanız bugün doğurabilirsiniz ☘️🥲
teletabi Melisaa12 oğlumda 15 gün beklemiştim 2 cm ile. Şuanki gebeliğimde 4 cm var açılmam 14 şubattan beri bekliyorum gerçi yatıyorum kalkmıyorum erken doğum riskim vardı şuan 37+1 haftalık olduk
Melisaa12 dugmeannesi Çarşamba günü bana nişan gelmedi leke geldi doktor alttan baktı ve 2 cm açıklık var pazartesi gel yatış yapalım dedi. Çarşambadan bu yana yürüyorum merdiven inip çıkmaya çalışıyorum ama açıklığım oldu mu bilmiyorum
Melisaa12 Rumeysilam Çarşamba günü 2 cm açıklık vardı doktor pazartesi gel yatış yapalım dedi ama neden bunu dedi anlamadım o an korkudan sormak da aklıma gelmedi bende o günden sonra bol bol yürüyüş yapıp squat yapmaya çalışıyorum umarım açıklık olmuştur
dugmeannesi Melisaa12 bende o Nişan geldiğinden beri sancı da var zaten o gelmeden başladı sonrasında onun geldiğini fark ettim daha da arttı sancılar . İlk açıklık yokdu bugün 2 cm olmuş . Hala da pembe leke şeklinde gelmeye devam ediyor
Zehrakhr Melisaa12 34 den beri pilates yürüyüş sıcak duş hurma hepsini yapıyorum ama bi ilerleme yok malesef
SEDAGNDGU Melisaa12 5 hafta beklemiştim Sancımı 39 da iken kontrole gittiğimde sancım vardı ama hissetmiyordum açılmam da 4 cm olmuştu doğuma alınmıştım
SEDAGNDGU Melisaa12 Pek fazla yürüyüş yapmamıştım ama yerleri silerek sguat hareketi yapıyordum alaturka tuvalet kullanıyordum
Nese86 Nese86 gittiğimde hastaneye 2 santimdi 1 gün geçtide öyle 8 cm olmuştu ağrı çektim biraz.Ama burda sancı vermiolar serumla verseler bu kdr surmezdi.Neyseki sonunda vergilerde 20 dkda dogurdum
K_srr 39+1 haftadayım geçen çarşamba doktor 2 cm açıklık olduğunu söyledi hergün yürüyüş yapıyorum hurma diyorum squat falan yapıyorum ama hala düzenli bir sancım yok 😬