Busranurr 2 gun önce gece siddetli bel ve kasik agrisi cektim sanci sanarak direk hastaneye geldik geldigim gibi acilmama bakildi rahimde yumusama ve 2 cm aciklik oldugu soylendi agrilarda sanci degilmis hastaneye yatirildim gozlem altindayim suanda. Dün gece nişanım geldi ve karnim düştü. Her öğün sonrasi nstye giriyorum sancim hic yok dicek kadar az cikiyor ve agrilarim cok siddetli ve devam ediyor. Dogumun baslamasi ve kolaylastirmam icin napmam lazim hastanede bebek kanalda yururken zorlaniyorum ve cok baski yapiyor cok agriyor. suanda acilmam cogaldimi bilmiyorum bakilmadi tekrar. Bugun 40 haftalik olduk hurma tüketiyorum baska ne yapabilirim yardimci olun lütfen.
blackwhite Busranurr squat hurma çok önemli sıcak duş yürüyüş canım benim de sanki bebeğin kafası aşağıdan çıkacak gibi oluyor ayaktayken o an duruyorm bacaklarımı kapatma hissi geliyor öyle bi baskı mı 36 haftadayım normal mı bu sence ?
Neroizm Busranurr dogum topu varsa versinler yoksa pilates topu alin biyerden sisirip uzerinde oturarak acilmanizi artirmaya calisin.
Busranurr Merve09somyurek yurumek cok canimi yakiyo ama merdivenden inip cikiyorum yuruyorum yavas yavas baska tavsiyeler istiyorum 😞
Busranurr blackwhite bende öyle oluyorum ayaga kalktigimda bi baskı oluyor bebek sanki cikip geliyomus gibi hissediyorum tuvalete gidiyorum direk
blackwhite Busranurr bende doktoruma şimdi söyledim hemen gel Dedi 😭😭😭😭 açılma var mı diye mi bakar ki