Kızlar 27. Haftaya girdik bu gün daha önce de bir kaç defa oldu ama bu aralar sıklaştı kalp atisim 90. Gectimi çok kötü oluyorum özellikle sabah kahvaltısı yaptıktan sonra resmen bayılacak gibi oluyor soğuk bir ter boşalıyor birde gece uyurken bazen oluyor aynı durumu yaşayan varmı en fazla 108 e falan çıktı