Seymaben Kizlar cati agrisina magnezyum kullanmak disinda bi cozum bulabilen varmi allah icin duramiyorum agrisindan magnezyum kullaniyorum ama bi ise yaramiyor varmi etkili olabilicek bi yiyecek bi uygulama ne biliyim masaj hersey olur🥲
gulsumm1 Seymaben 2 hafta olacak nerdeyse bende girdim hala ağrıyor ve bana kemiğin çıkıntılı dedi o günden beri kemik ağrısı çekiyorum ayağa kalktığım da resmen kemiği hissediyorum çok kötü 😒🥺
BMelek Seymaben sabah aksam icince benim gecmisti hala ayni sekilde iciyorum tekrarlamadi bir tane iciyorsaniz iki kez icin. Doktorum soylemisti banada
Seymaben gulsumm1 bacak aralarimdaki kemikler ozellikle sol taraf okadar agriyoki yemin ederim dogursam bukadar aci cekmem diye düşünüyorum 🥲
Deletedmom727271 İlk hamileliğimde hiç bir çözüm bulamamıştım doğuma yakın daha beter oluyor. 😬 Sadece yatarken bacak arama yastık koyuyordum o iyi geliyordu. Ama yürürken çok sinir bozucu bişi. 🤦🏼♀️
Seymaben Deletedmom727271 ay evet 30 da basladi hafif hafif suan 34+1 im hergun dahada cogaliyo gece uyandim agrisindan 4 de dusa girdim sicak su iyi gelir belki diye🥲iyi gelmedi😅
Deletedmom727271 Seymaben doğumdan sonra geçtiği için en çok sevindiğim iki şey biri çatı ağrısı diğeri mide yanmasıydı 😂😂 gece yatarken bacak arana yastık koy iyi geliyor canım 🌼
Seymaben Deletedmom727271 koyuyorum yastigi kuzum o olmasa atarim kendimi asagi heralde yeter diye😅valla analarin hakki odenmezmis ayol
Seymaben BMelek aa evet 1 tane iciyorum gece ic demisti doktorum agrilari azaltir diye ama azcik bile azaltmadi😏doktoruma sorayim olmadi ikiye cikaririm teşekkürler ❤️
Deletedmom727271 Seymaben valla çok zor ya bu sefer ki çatı ağrısı benim erken başladı hiç çekilmiyor gerçekten o ağrılar oturduğum yerden kalkasım gelmiyor hiç 😂
Seymaben Deletedmom727271 yatakda dönemiyorum agri yuzunden kalorifer petegine ip bagladim valla oyle dönüyorum 😅😅😅😅
Deletedmom727271 Seymaben çok güldüm sjsjsj 😂😂😂😂 mantıklıymış aslında dönerken çok zor oluyor evet 😬🤣🤣
Seymaben Deletedmom727271 kiz napiyim kocama tutunup doneyim dedim bikeresinde dag gibi adami yere dusuruyodum az kalsin dhshhd
Deletedmom727271 Seymaben ahh kocayla uyumayı aylar önce yaşadım sjsjsjsj nasıl bir histi unuttum 🤣🤣 oğlum 4 yaşında abi olacağını duyduğu andan beri benimle uyuyor 😂😂😂😂🤪
Burcudvci46 Seymaben Canım bende aynıyım çatı ağrım var senin gibi doktor normal dedi 33 haftalığız bizde 🤗 Kızlar bu arada idrar yolu enfeksiyonu hangi derecede olursa erken doğuma yol açar bilgisi olam yazsın lütfen 🙏🏻
Seymaben Burcudvci46 kuzum bildigim kadariyla bobreklere ulasirsa diye duymustum ordan bebege gecmesi daha kolay oluyormus cokda emin degilim ama🤔belki bilgisi olan yazabilir
Burcudvci46 Seymaben Teşekkür ederim canım böbreklerim temiz şükür yanma vs yok sadece sık çıkıyorum birde kültürde görüldü ama bu beni fazlasıyla korkuttu sizlere sormak istedim
Tugceelanaz Seymaben Benim kız Yarın doktorda kontrollum var o zaman sorucam nor al mı . 10 gündür böyle ağrım var yatakta dönerken daha kötü hiss ediyorum
Karali Bende bi ben bu durumu yaşiyorum sandim 3. Gebeligim ilk defa bunda yasiyorum bu agriyi Ve cok erken basladi doktora soyledim de kalsiyum eksikliginden olabilir dedi su an kalsiyum ilaci kullaniyorum eskisine nazaran daha az agrim