Tazeanne0134 Tugcexx canım o değişir ama genelde 12.haftadan sonra başlanıyor ama kan değerlerin çok düşükse hemen de başlatırlar
Nasaearth Tugcexx 14 te başladık herhangi bi test olmadım dr olmazsa olmaz diye başlattı 🤷🏻♀️ 37+2 tim
Tugcexx Ben 20. Haftadayim ama henuz demir takviyesine baslamadik. Sadece kullandigim multivitamin icinde var biraz. Tedirgin oldum simdi 🙄
Tugcexx Ceress Yeniesyenianne Nasaearth kahvesever__ Ben de bir sonraki randevumda sorayim. Bir sonraki 24. Hafta olacak gec olmaz insallah
Yeniesyenianne 16.haftada gittim hemoglobin değerime baktı değer normal, 2-3 hafta sonra başlayalım dedi.