Beno benim de 28 gunum var bu haftalarda karnimizda olmalari buyumeleri daha iyi ne kadar kalirsa o kadar iyi ilk oglumu 40+3 te dogurdum buda insallah 39 dan sonra gelir biraz sabirsizlaniyoruz mesela dun acayip sancim vardi cok korktum keske biraz daha kalsa diye dua ettim 1 bucuk aydir hurma yiyorum 2 3 tane simdi biraz daha fazla yemeye caliscam birde ahududu yapragi cayina basladim Allah kolay dogumlar nasip etsin