Gul_ozkan aslinda sanki cooook silik bir cizgi gorunuyor gibi ama bu testlerde cift cizgi cikmasi icin betanin en az 20 olmasi gerekiyor diye biliyorum, kan testinde de 5in uzeri gebelik olarak degerlendiriliyor, bir kac gun sonra tekrar kan verin isterseniz insallah guzel haberler alirsiniz🤲🏻