Ece003 benim bebeğim de sarılık oldu, doymadığı için emzirdikten sonra mama da veriyorum, hastanede bana mama vereceğim zaman elimi iyice yıkayıp, parmağımı agzina koyup kenardan mamayı şırınga ile yavaş yavaş damlatmamı söylediler,o zaman meme emdiğini sanıyormuş, şuan evde de mamayı aynı şekilde biberon ile kenardan damlatiyorum, sen de istersen bir dene belki bu şekilde mamayı yer.