Dilaraa1 Kızlar 37+2 oldum ama bayadir kaşınıyorum tahlil yapıldı bisey çıkmadı ama resmen delirtiyor her yerim batıyor var mi öneriniz nasıl geçer 🥺
Htchknn Dilaraa1 hindistan cevizi yağı sür. Kantaron yağıda iyi geliyor. Sürekli nemlendir kendini kuruyunca delirtiyor insanı