Deletedmom4548454 https://resimyukle.io/r/iJRNIl3w7e Allah dileyen isteyen herkese nasip etsin insallah. İçim kıpır kıpır ve bir yandan da kaygılarım var nasıl olacak bizi bu süreçte neler bekliyor diye. Benim gibi daha yeni gebe olanlar bebişin kalp atısını duyanlar var mı aramızda ☺️
superstar_00 Deletedmom4548454 Allah size bağışlasın güzel düşünün her şey güzel olsun😊 sizi ne beklerse beklesin bir anne her şeyin üstesinden gelir😊
fatmakoken1_ Deletedmom4548454 çok güzel bi ses hayatımda duyduğum en güzel kalp atışı hata şuan 16+3 günlüğüm ama her seferinde ayrı bi duygu yaşıyorum Allah isteyen herkese nasip etsin
teachering06 Deletedmom4548454 ya bende yarın gidicem doktora 5+5teyim. İnşallah keseyi ce bebeği görebilirim üstüne birde kalp atışını duysam ne mutlu olurdum:) hayırlı olsun sizinde, Allah sağlıklw kucağınıza almayı nasip etsin inşallah
Elilar2225 Deletedmom4548454 insAllah sizin ve bebeğiniz için her şey iyi olur sağ salim kucağınıza alırsınız 💚🙏
Kbr01- Bende çarşambaya randevum var 8+1 olucam ve kalp sesini duymaya gidicez heyecanlıyım sanki ilk gibi 🤭🤭🥰
Deletedmom4548454 teachering06 aynı benim gibi gitms olacaksn bende dün gittim 5+6 idi kuzum ama ultrasonda 5+5 göründü ona ragmen duydum kalp atısını darısı sana insallah duyamasan da endişelenme insallah bir dahakine belli olur 😇