Herkese merhaba 🤗 Son regl tarihime göre 6+2 hamileyim. Normalde pcosum var ve hep 35-45-55 günde bir filan regl oluyordum. Ama 2 aydır kilo veriyordum ve takviye kullanıyordum sanıyorum ki bu ay 14. Günde yumurtladım. 1 martta beta baktırdım 5000 çıktı. 5 hafta ile uyumlu olarak, çok şükür 🙏🏻 Henüz doktora gitmedim. Dertleşmeye konuşmaya paylaşmaya çok ihtiyacım var. Allah bebeklerimizi sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻 İsteyen herkese de en kısa sürede bu sevinci yaşatsın inşallah 🙏🏻 Benim gibi olanlar gelin sohbet edelim ☺️