-ir3m o kadar haklısın ki her şey ateş pahası artık. Ama benim anlaştığım yer sadece çekim yapıp editleyecek fotoğrafları yani baskı yok onu istersem ekstra yaptırcam. Maksat anı kalması baskı şuan çok önemli değil dijitalden alcam tüm çekimi. Sayılı poz rötuşlanıp öyle verilecek bana. Bu şekilde çok uyguna ayarladım öyle hepsini yaptırcam yoksa diğer türlü imkansız bu fiyatlarla 😒😒