Busra2013 canim bendede anksiyete vae 21. haftadadyim ama gunum geldiginde napicam bilmiyorum cok korkuyorum bende sanki uyanamicam gibi geliyor. sen sezaryan olucaksin sanirim. dogumdan sonra kendini toparladin mi anlat lutfen tek tek neler oldu neler yaptilar , insallah sag saglim kucagina alirsin saglikla gelir insallah yarin yeni bir gun olacak senin icinn cok heyecanli 😊