Aydinesime1110 ben boş gebelik yaşadım canım 7+4 te lekelenmem oldu doktora gittim , kese boştu ve kese çapı ,25 mm di ertesi gün kendi doktoruma gittim . Yolk sac dedikleri şey de oluşmamış bu haftalarda bu mm de olan kesede bebek oluşumunu görmemiz gerekiyor dedi . Senin kesen kaç mm ve kaç haftaliksin