annelikyolculugum22 haftadayız doğumun başlamasını bekliyorum heyecanla. Siz ne zaman yaşadınız bu mucizeyi 🌸
Kilaflarinmucizesi annelikyolculugum22 İlk kızımı 39+4 de doğurdum normal Bu ikinci kızım 29+5 iz şuan ne zaman gelir bilmiyorum
Kaymakannesi Ilk oglumu 2019 yılında dogum yaptım 39+6 sımdı ıkıncı ogluma hamıleyım 32 haftalık bakalım bu ne zman gelıcek hayırlısıyla 🥰😌
annelikyolculugum22 Kaymakannesi erkek bebek 39 40 ı bekliyo illa galiba 😊 sağlıkla alın kucağınıza inşallah 🌸
MerveAknc Normal doğumla Kızımı 39+4 te aldım kucağıma 2015 yılında ☺️ Şuan 19 haftalık olduk ogluşumla bu nasıl doğucak nasip bakalım 🤲
AnnelikHayali 38’i doldurup doğdu ilk oğlum. 😊 şu an 37 haftalık gebeyim. Bakalım bu minik ne zaman gelecek heyecanla bekliyoruz.
Berru İlk doğumum kız di 38 haftalik,ikincisi erkek 40 haftalik doğdu,şimdi 33 haftaligim yine erkek bakalım bu ne zaman dogacal ama erkekler geç dogurmyor bu bir gerçek
annelikyolculugum22 Berru benimki de erkek beklicez o zaman mecbur 😊 sağlıkla kavuşursunuz inşallah evladınıza 🌸