Glsr_AKDNZ 37+2yiz. Son 19 ama henuz hic bir belirti yok sadece gobegimin etrafinda sanki yirtilacakcasina aci hissediyorum tabi birde genital bolgede batma hissi ayak ve ellerde şişlik ve cati agrisi 😒 ayrica 35+3te 2600 gr dik. Acaba simdi kac olmusuzdur? Kontrolumuze 4 gun var sabirsizlikla merakla bekliyoruz🤗😍.. Sizde durumlar ne ?
Aybikee Doktor1 cm çılmn var dedi dün,38+0 dayım.acabailk1 cm açılmadan sonra ortalama kaç gündedoğum gerçekleşiyor bilgisi veya tecrübesi olan yazarsa çok sevinirim
Bktgrn Aybikee benim onceki dogumumda 28haftalikken 1cm acilmam.vardi ona ragmengidicem 38haftada dogum gerçeklesti 1 cmi cok onemsemiyolar tabi ginede kontrol ve takip ediliyo
Bktgrn Bizimde son 20gun diyo program,yasadigin sikayetlerin aynisi bende de suan varr bunlara ek dun gece cok sanci cektim yalanci sancilar basladi