Pamukcukk Pratik olması açısından bir şeyler hazırlayıp buzluğa atanlar var mı neler hazırlıyorsunuz ☺️
alpereninannesiii Pamukcukk mantı koydum şu an 35 haftayı bitirmek üzereyim 37den sonra halama anneme sarma sardırıp içli köfte yaptırmayı düşünüyorum. Gelecek olan misafirlerede ikramlık poğaça ve kurabiye düşünüyorum tabi yapabilirsem yapamazsam o da hazır olsun artık
PrensesFiona Pamukcukk gözleme, pide, sigara böreği, buzluk böreği, mantı, sarma, mozaik pasta. Ben birde vakumlu yemekler yaptım. Etli patates yemeği, fasulye nohut(eşim için), türlü…
Busrabaksii Pamukcukk ben tatlı kurabiye tuzlu kurabiye ve börek koydum. Şimdi bide şerbetli kurabiye yapayım diyorum buzluktan çıkarıp şerbetleyince gayet güzel oluyor. Salı günü benim doğum. Evime alışveriş falanda yaptım yağ süt arttırıcı Çay stoğu yaptım bekliyorum 😂
yasemin_- Pamukcukk hem Ramazan için hemde doğumdan sonra rahatlık olsun diye bende birseyler atmayı düşünüyorum. Suan aklımda olanlar; Yaprak sarması,Börek,Poğaça, Nohut-fasulye haşalayacagım
PrensesFiona alpereninannesiii yemeği pişirip sıcakken aynı menemen vakumlar gibi vakumladım canım. Kapağını kapatıp ters çeviriyorum. Hatta sulu yemekleri bilerek çok yaparım vakumlamak için
PrensesFiona Rukiss- kuzum misafir için değil ki sadece ben tekim yanımda kimse yok bana yaptığım hazırlıklar ilaç gibi geldi valla. Daha çok yemek ağırlıklı yaptım. Bebekle uğraşmaktan yemek yapmaya vakit kalmıyor bazen.
Pamukcukk Rukiss- gelenler için değil ben zaten kimseyi kabul etmem 😂 doğum sonrası pratik olsun diye ☺️