Nimet72duran Arkadaşlar bu doğum için rapor izni devlet hastaneleri veriyormu yada nerden almam gerekiyo ve kime teslim etmem gerekiyo bilgi verebilir misiniz
GulcanYvz Nimet72duran ben daha Cuma günü aldım canım 33 haftalığım ama 32 ile uyumlu bebeğim Cuma verdi artık doktorum kağıda 32 haftalıktır iş göremez diye yazdı sadece birde adım soyadım adresim numaram o kadar orda kaşe bastılar sisteme girdiler 2 belge verdiler iş yerine verilecek dediler
Nimet72duran Dudu_123 yani sürekli doktorum degisiyo bide devlet hastanesine gidiyorum o verir mi bana
GulcanYvz Nimet72duran benden 2 ay önde olan bi arkadaşım devlette aldı o devlete gidiyordu hep hatta Doğum parası bile yatmış rahat oldu raporu ama randevu gereklidir diye düşünüyorum birde ben 33 haftalıkken aldım bi kaç gün geçsede sorun değil önemli olan 32 yi tamamlaman
Karaaslan Devlete gitsek veriyorlarmi ??? Snucta 32. Hftam persembe gunune denk geliyor. Ama randevu alma sansim yok randevu yok cunku .gitsem.rica etse girerlemi acaba
Salliya Karaaslan yoğunluğa göre değişir muayene etmeden rapor vermez çünkü ama çalışamaz raporu almaya geldim derseniz yusek ihtimal yardımcı olacaklardir