Zeynepdgn50 canim ovulqsyon testlerinde yukurtlama gunu degilse hep silik cikiyo zaten eger yumurtlama gunu gibi cift cizgi yani ikiside kopkoyu olursa ve bu gunlerce olursa gebelik olabiliyomus. Yani suan bunda yumurtlama yok, gebelik de yok. Eger ki ovulasyon testinde 4 5 gun boyunca kopkoyu cisgiler cikarsa o zaman gebelik olduğu belirtisiymis canim. 🙏🙏