Simge-arikca güzelyalida yasemin hanıma gidiyorum
Yagmurkaragz ben ilk doğumumu o kadında yaptım bi daha da Allah gerek etmesin gitmem canım görünce yazmak istedim sanki kendimi buna zorunluymuşum gibi hissettim ben 2020 ocak ayında o kadında doğum yaptım %80 sancı ve 3 cm açılma ile doğum başlamamış diyerek beni eve gönderdi arada 1 saat anca ya geçti ya geçmedi suyum geldi hastaneye gittik bebek kakasını yapmış dediler doktor geldi bana diyor ki ben beklerim normal doğumu ama bebeğe bişe olursa sorumluluk kabul etmem onu önce yapacaktı o zaman değil neyse sezaryen oldum doğumdan sonra kapıdan çıkarken eşime tavuk yumurtası büyüklüğün de myom çıkardık dedi ve onun da ücretini istediler hamilelikte asla ama asla ne o kadı ne de benim Istanbul’da ki doktorum demedi böyle böyle diye ama doğumda myom çıktı dedi çok zor bi doğum yaşadım yaşattı ki benim hamileliğim çok güzeldi daha önce de arkadaşımın annesi doğum yapmış onu hiç anlatmayım ben bebeğimi sağlam bi şekilde hastanede yatmadan aldım ya ona hep dua ettim bana hep diyordu seni normal doğum yaptıracam daha diğer çocuklarına ben dr olacam vs diyordu ASLA AMA ASLA GİTMEM VE KİMSEYE ÖNERMEM hastanenin yaptıkları vs o da ayrı bişeydi ama benden sana naçizane tavsiye gitme tabi senin kararın