İlk 3 ay ta ki kanamam olana kadar oksapar kullandım en son 20 kutu 200 liraya aldım ve sadece 3 kutu bitirdim yoğun kanamam olunca doktor bıraktırdi iğneyi zaten önlem amaçlı alıyordum eczane de geri almıyor yani aşırı zengin de sayılmam parası zoruma gitti açıkçası bunu geri nereye satabilirim acaba başına gelen oldu mu