tugbaacng 1avuctoprak görünce tiksinmiyorum yerken çok iyi ama sonrasında midemi çok kötü yapıyor. 36+2 oldum en çok tatlıya hasret kaldım 😂
NOCTURN 1avuctoprak ben ✋🏼 Günde 3-5 çikolata yesem doymazdım. Bi paket luppoyu bi oturuşta bitirirdim. Şimdi hiç yemiyorum. Canım istemiyor 😅
MerveeD 1avuctoprak Bende öyledım ve hala öyleyim artık midem bulanmıyor ama canım istemiyor hep limon yedım ben kızım olacak nasip olursa
GulnazYuldasova 31+3 haftadan selamlar tatlı canim çekiyor ama mide yanması bitiriyor hele gece bir başlıyor ne yapsam geçmiyor seninki daha küçük bol bol ye ilerleyen zamanlarda yediğin yemek bile mide yanması yapıyor
[silindi] 1avuctoprak Ayyyy ben tatlı hastası olan ben asla tatlı yemek görmek istemiyorum 😂😂 9+2 deyim 😒🤷🏻♀️😃
dilara0605 1avuctoprak 11. Haftaya kadar tek kaşık bile yiyemedim sonra bi tatlı aşkına düştüm hala tatlısız gün bitiremiyorum 20. Haftadayım kızım olcak