Ikibebisanne hiç korkma canım Allah yardımcın olsun.ben geçen doktorlardan dinledim .1 yıl ara vücuda yetiyor.sknti yasamassin.bende korkuyorum.32 haftalık oldum karnım dün gece aşağı indi.ilk kızımda karnım aşağı indi 33+3 de 33+6 da doğum oldu.küveze girdi.simdi bu da küveze girecek diye korkuyorum.insallahb 36 haftayı görürüm benim tek korkum küvez 💕☺️