burcuacrr BeyzaBlglu vallahi olmayan yok heralde. Bebeği etkilemiyor korkma. Bol sıvı su özellikle bol bol ic vitamin al iştahın kesilebilir benim kesilmişti yemeye çalış yine de bol bol meyve ye dinlen. Çok geçmiş olsun.
Fatma_6868 BeyzaBlglu bnde oldum yeni geçti hatta 32 haftalıkken oldum dokotrum bol bol portakal elma ye dedi portakalı çok ye C vitamini iyi olur allahm bütn annelerin yardımcısı olsun 🙏
bsraugr BeyzaBlglu ben de 15 haftalıkken oldum ve doktorum 6000 lik oksapar verdi doğuma kadar kullanmak gerekiyormuş emboli riskinden dolayı
Happysvv Bende 11 haftalıkken olmuştum hiçbir sorun olmadı bol c vitamini al doktoruna danış kan sulandırıcı takviyesi yapabilir. Ben şuan 15 haftalık hamileyim çok şükür bir sorunum yok
dilara_cinar99 Valla ben olmamıştım ama dün eşimin ateşi çıktı yarın test vericez 37 haftalık hamileyim covidken doğurcam diye korkuyorum 🤷🏻♀️