MemmedliSevinc Kizlar 37+2 olduk bebisin haraketleri cok canimi yakiyo haraket edince tam gobek deliyimden birsey cekiliyo sanki belim belime vuruyo agri cok kotu canim yaniyo o zaman.sizin durumlar nasil?
Senasehr MemmedliSevinc canım ayni durum bende de var belim e kasıklarıma vuruyor hareketlerinin sancısı 😞
MemmedliSevinc Senasehr evet oturunca da cok kotu sigmiyo sanki karnima .Rabbim tez zamanda kovustursun bizi melekerimize.
Aysenaz Bizde 38 haftaya girmek uzereyiz karnimda sertlesiyor ve nefesimi kesiyor yapabileceğiniz pek bisey yok aslında