36 haftalgm kizlar ama gogus ucum hem cok kaşınıyor hemde ucunda beyaz kucucuk kabuklar olusmus.. Sezeryan olicam daha gun vermedi 11inde kontrolm var o zaman verir sanırım.. Lanolin die gogus kremi almistm onu surmeye basliyimmi, daha erkenmi
Dogumu tetikler diyorlar napmaliyim?