Rabia344 Merhaba.. Nasil anlatacam bilmiyorum ama denicem siz nezaman dogum yapacak siniz? Yada doktor nezaman icin 40 haftaniz doluyor dedi size?
Kendimden ornek ben 09-09-2022 tarihinde dogum yapacam yani 40’ cı haftam doluyor. Allahin izni ile ve suan icin 13+2 gun hamileyim her ayin 09 da bir ayimi doldurmus oluyorum yani 09-03 tarihinde 3 aylik olmus olacam..
Ben ilk kizim da hafta olarak hesapladim ve hep onden gittim ta ki ebe ye sorana kadar yani hafta olarak hesaplamicaksiniz gun ve ay olarak hesaplamaniz gerekiuor.