Hayır zararlı değil aksine yaptırılmazsa ve gebelik şekeri varsa bebek kaybına varabilecek zararları var. Ben yaptırdım, hiç de sorun yaşamadım. O kadar şekeri bir tatlı yediğimizde alıyoruz zaten. Doktorların da ikiye bölündüğünü düşünmüyorum. Canan Karatay tarzı hiç güven vermeyen bir iki kişinin dikkat çekme çabası bence