sayre Gulcingezer değerlendirdim canım yumurtlamadan 5 gün geçti.. ama hiç belirti olmaması normal mi çok üzülüyoruum
Suleehamdi merveanberoglu nasip değilmiş diyorum üzülüyorum ama napalım nasip 😏 halbu ki yumurtlama gününü değerlendirdik
Mervesya sayre adetlerin düzenli mi canim benimde 22 mart bat ama 2 martta doktora gittigimde yumurtaliklarin oluşmaya baslamis demisti ovulasyon da olmayınca ne zaman catladi bilemedm
sayre Mervesya düzenli canım benim reglim. 27 günde bir oluyorum geçen ay 21 şubatta regl olmuştum. Bu ay 20 mart olarak görünüyor :) ama hiç belirtim yok :D