Herkese merhabalar. Ben Sat’a göre 6+2 hamileyim. Beta hcg baktırdım ama henüz doktora gitmedim. Hamileliğimi 4. Haftada öğrendim ve başından beri hep sabah idrarımda özellikle ağır bir koku oluyor. Başta bunu pek önemsemedim hormonlardan olduğunu düşünüyordum. 1 haftadır ara ara bazen prlak bazen daha koyu sarı renk bir akıntı peçeteye geliyor. Çamaşırımı kirletmedi ve her tuvaletten sonra sildiğimde de olmuyor ama ara ara oluyor ve korkuyorum. Geçen sene bebeğimi kaybettim ve 1 senelik çabalamamız ardından hamile kaldım. Doktora gitmek için 8. haftya kadar sabretmek istiyordum ama bu durum olunca ve belirtilerim bu sabah uyandığımda bi anda kaybolduğu için çok korkuyorum. Lütfen yardımcı ooun. Bu konuda bilgisi olan var mı??😔