Kızlar gece dönemedim donemedikce daha da ağrıdı bir santim bacağımı oynatsam felaket ağrıdı olduğu yerde ağrıdı normalde ağrıyor acıyor evet ama bu gece efsane kötüydü tarif edemem zor zar kalkıyorum ediyorum bebeğim doğum kanalında yarın kontrolum var beklemeden bugün gitsem mi yoksa yarını mi beklesem doğum belirtisi mi bu ? Ne belirtisi ?
39.hafta