Lastromance Ay sizi çok iyi anlıyorum bende de insülin direnci var,kilo vermek çok çok zor.Doktorum yürüyüş yapabilirsin dedi,tehlikeli olduğundan bahsetmedi,bana mümkün olduğunca az kilo almamı önerdi,hatta ilk 3 ayı sıfır kiloyla tamamla dedi.Ben de sizin gibi doğum yapar yapmaz spora başlıycam inş 9 ay boyunca da bana rahatlık yok asla😄🙈tabi her gün yarım avokado,ceviz,süt,yoğurt,2 dilim tam tahıllı ekmek,hqftada 1-2 kez balık yiyorum ölçülü olarak,hem dengeli beslenip hareketimi arttırarak kilo verebilirim ilk 3 ay diye düşünüyorum umarım