Eylul1987 canm iki hamileliğim de de açlık tokluk şeker yükleme yapıldı hep normaldi bizde genetik sanırım…
Şimdi 3.hamileligim geçen hafta yaptırdigim şeker yüklemesinde bu sefer hamilelik şekeri çıktı bebisler de çok kilolu değil. Diyete başladım aç geziyorum resmen bebisler kilo alıyordur inşeallah 18. De tekrar kontrolüm var. Hamileyken de diyet yapmak zormuş… Çok şükür Rabb ime sağlıklı olsunlar sağlıklı olalimda hepsinde vardır bir hayır