Tek yumurta ikizlerime kavusmama son 100 doktorum 37 haftada alırım dedi diğer 3 dogumum normal oldu fakat bunlar tek plesanta oldugu için riske atamam dedi
bebek isteyen güzel anneler Rabbimden umudunuzu kesmeyin rabbim öyle zamanda öyle kapılar açıyorki ben ikizlerimin olacagı aklıma dahi gelmezdi gecen sene kayınbabamı iş kazasında kaybettik ani ölüm olunca herkes yıkıldı ama Rabbim kayınvalidemi bile bu ikizlerle ayaga öyle bir kaldırdıki suan onları bekliyor bizden dahada heyecanlı sürekli bişeyler alıyor bişeyler örüyor tecrübeli 3 normal dogum ve ikiz hamileligi ve 3 üncü serklaj ameliyatlı olarak varsa sorularınız cevaplarım inşallah
Burdan bebek isteyen bütün annelere duam
Rabbim kucagınızı boş evinizi neşesiz bırakmasın inşallah benimde ikizlerime küvözsüz erken dogumsuz tam zamanında kavustursun inşallah 🤲🏻❤️🤲🏻