Misssitare bana hep erkek dediler tuz falan döktüler kafama 😀 bende hep çok kız istemiştim ilk çocuk bu arada hamile kaldığımı öğrendiğimde 2 kere kız bebek verdiler kucağıma herkes çok istediğin için dedi kusmuyosun kız değildir kız 9 ay kusturur falan insanların hurafeleri işte hastaneye gitmeden 1 gece önce yine aynı rüyayı gördüm ama biz herkes erkek deyince öyle bi hazırladık ki kendimizi isim bile seçmiştik 😀 sonraaaaa bi gideriiiim kız prensesiiiim olacakmııışşş şimdi 21+3 olduk bile 🥰