Ozge_0901 gebeliğin ilk haftaları mı ? Bende ilk 11. Haftaya kadar hep iştahsızlık yaşadım, kusmam yoktu ama tiksinme oluyordu yiyeceklerden. Zaten doktorumda kendini çok zorlanmana gerek yok dedi sağlıklı besinleri az da olsa al vitaminlerini onun dışında ilk üç ay ekstra yemene gerek yok.12. Haftadan sonra kendiliğinden bu belirtilerim azaldı iştahım düzeldi