Hastaneden çıkmadan su geçirmez bant ile pansuman yapılır ve istediğin zaman duş alırsın. İstediğin kadar banyoda kalabilirsin problem olmaz. Maksat yara ıslak kalmasın. Bant çıksa bile duş sonrası fön makinesiyle yara yerini kurutabilirsin. Dediğim gibi önemli olan 3 5 gün yara ıslak kalmasın. Yaklaşık 5 ,7 gün sonra doktor kontrolü oluyor doktor açık birakiyor zaten