Kbrkrt O efendimizin isimlerinden biri olursa çocuk bereketli olurmuş derler ondan dolayı Mehmet koyuyoruz Emre’yi de sevdik.Tek Emre de deriz Mehmet Emre de diye düşündük inşallah 😊Bir de bir öğrencim vardı adı Mehmet emreydi o kadar naif çalışkan terbiyeliydi ki onu hatırlatıyor bana inş öyle bir erkek çocuğu olur 😌