OsmanEge_12 canım suyun geldikten sonra evde çok bekleme demişti benim doktorum. Birkaç saat beklenirse enfeksiyon kapma ihtimali oluşuyormuş. Sen kendi doktorunu bilgilendirdin de o mu söyledi sana öğleye kadar sancılarını evde karşıla diye? Hastane yakınsa dilersen eşini beklemeden bi muayene ol, açıklığın az, evde bekleyebilirsin derlerse öyle tekrar evine dönersin. Naçizane tavsiyem. İnşallah sağlıkla kavuşun. Güzel doğum hikayeni bekliyoruz. 🌺