Sakyol12 34 te 4 cm açılmam vardı şuan 37+1 iz. Kanama açıklık muayenesinden sonra hafif lekelenme şeklinde olduysa normal ama 1-2 günde geçmesi lazım. Eğer devam ederse bi doktora görünün mutlaka. Birde çok yürümeyin mümkün olduğunca yatın. Ben yaklaşık 3 haftadır tuvalet harici kalkmıyorum yatıyorum devamlı