Hanımlar akşam 11 den beri 10 dk bir gelen sancım vardı bir buçuk saat evde bekledikten sonra dayanamadım hastaneye geldim belimde ve bacağıma vuran adet sancısı gibi sancım var dedim nst yaptılar ve üç dk gelen sancım olduğunu söylediler şuan saat Sabah 6.30 Ve benim hala düzenli sancım var ciğer geliştirici ine vurdular sancımı durdurmak için üç serum taktılar aynıyım ve bebeğimin kilosu tam 2 kilo bu haftada erken doğum yapan var mı çok korkuyorum kilosu az haftası az küveze alırlar mı nolur bilgisi olan yazsın dualarınızı eksik etmeyin