Deletedmom331 dinsiz imansız olur kısmı saçma seni yolda çevirmesi patavatsızlık ama bende karnımı saklama taraftarıyım elimden geldiğince bol giymeye çalışıyorum tamamen örtmek mümkün değil zaten... hamileyim diye kabak gibi ortada gezenlere şaşırıyorum çünkü ben saklamaya çalışırken bile insanların dik dik baktığına çok kez şahit oldum kadın erkek ve bu bakışlar hiç ama hiç hoşuma gitmiyor dikkat çekmeyi sırıtmayı hiç sevmem normaldede... iyi gözle bakanı var kötü gözle bakanı var gözü var nazarı var milleyin gözüne bant çekemem ki o yüzden elimden geldiğince çok belli etmememye çalışıyorum ama birisi gelip böyle zırvalasa çok fena azarı yer benden bildiğin sözlü taciz bu