Deletedmom331 ohoo bunu keşke kadın bana desede lafını verecektim. Normalde küfür kullanmam. Ama damarıma basan olursa cidden kendimide tutamam. Bak şimdi. Köyümüzde dayınmın kayınvalidesini gördüm. Eşinle beraber gittik orturmadan kapıda karşılaştık kadınla. Biraz 60/70 yaşlarda kadın tabi. Nördünnn oruspu gözlü dedi bana.. onu kime dedin dedim, banamı? He sana dedim dedı. Oruspu daaalmisiniz saçınız başınız açık dedi.. bende dayanamadm ne dedim karya biliyomusun: kusura bakmada, her saçı açık olana oruspu denmez, senin gibi kapalılarıda gördük, dilinle zaten kim olduğunu belli ediyon dedm çekti gitti😂😂😂