_Hayalim- Uyumayan hamişler varmi? 5 dk bir belime ağri giriyor adet ağrısı gibi ve karnım taş gibi oluyor sonra düzeliyor doğum belirtisi mi 36+4 haftaliğim
Ozlem2206 _Hayalim- 37+4 benimde bugün bi fazla karnım sertleşti ayakta bile hissettim hep ama belime falan vurmuyor sürekli bi rahatsızlık hissi var karnımda regl ağrısı gibi inceden anlayamıyorumda ilk gebeliğim
SerraveAnnesii Canım doğum sancısı olabilir bi duş al geçmiyorsa şiddeti git gide artıyorsa gerçek sancı olabilir
Mevsim36 Sıcak duşa gir bi bakalım ben öyle, yapıyorum çok durmadan ağrım geçiyor yalancı sancı olduğunu anlıyorum
_Hayalim- Ozlem2206 benimde ilk gebeliğim şuan hala ağrılarımda var sertleşme de var şiddeti artmıyor ama düzenli ne yapacağımı bilmiyorum 😔
yerimseniben34 Şu an aynı durumdayım kasılmalarımı sayıyorum düzenlimi değil mi diye benim karnımdan kasıklarıma vuruyor ağrı uyuduğumdan beri var bir türlü uyutmadı uyandım bekliyorum bakalım neymiş 36+4 günlüğüz bizde
_Hayalim- yerimseniben34 hadi hayırlısı benimki şuan git gide şiddetleniyor ama dayanabiliyorum dayanilmayacak olsa direk doktora gidicem. İnşallah sağ salim evlatlarımızı kucağına aliriz 🤲(amin)
yerimseniben34 _Hayalim- amin inşaallah benim sancımda ara ara geliyor sabaha kdr bakalım nasıl olacak bide sağ bacağıma vuruyor ağrı ikinci doğumum olacak az çok tecrubem var ama soğukda almış olabilirim bakalım sabah geçerse anlarım ozmn Allah yardımcımız olsun inşaAllah
Burcu1562 Bende aynı şekildeydim bebek hareket etmeyince hastaneye geldim 3 cm açılma varmış yatış verdiler
yerimseniben34 Dilara9406 kasığa vuran sancım şu an yok ama belim çok ağrıyor soğuk aldım herhalde hasta gibiyim