gokcekilic Kizlar bugün saatlerce yürüdüm ahududu yaprağı cayı ictim iliskiye girdim 🙊 vajinamda arada bir sızlama zorlanma hissi oluyor sizce doğum başlar mı bu arada 37+6yım
Ozlem2206 gokcekilic saatlerce nasıl yürüyosunuz ya ben evde akşama kadar iş yapayım bişey olmuyo sokağa çıkıp iki adım attım mı altta bir baskı ki yürüyemez oldum kasığımdada batma gerilme oluyor asla yürütmüyo🤦🏻♀️ 37+4
Zelihaa123 gokcekilic ben 40+4haftadayim hayla gelen giden yok ne sizilar geliyo gidiyo ama cocuk yok ortada 🤣
Nihanus gokcekilic 40. Hafta aslında doğması gereken zaman oluruna bırakın bence hem yeni araştırmalara göre gününü doldurmayan bebeklerde kolik sıklığı daha fazlaymış 😇
SerraveAnnesii 38+3 haftadayım 3 gündür ahududu yaprağı çayı içiyorum 37.haftadan beri hurma yiyorum hala tık yok🥲 vajinamda baskı ve sızlama benimde oluyor doktorum rahim yumuşuyor bebek de baskı yaptığı için normal demişti
SerraveAnnesii Bende her sızı da baskı da heyecanlanıyordum hala doğuramadım😀 Sağlıkla gelsinler inşallah fazla bekletmesinler bizi 🥲
elizsmama Ozlem2206 aynen ben de öyleyim normalde çok sportif biriyim ay hamilelikte bana bişiler oldu yürüyüş spor diyince beynim uyuşuyor. yürüyünce hee yerim ağrıyor. napalım yormayalım kendimizi ☺️